söndag 5 april 2009

May I have your autograph?

Imorn gäller det!
Imorgon börjar skolan, och jag ser grymt mycket fram emot det.
Förhoppningsvis är skolan riktigt hård, jag vill ju vara här och slita.
Sen kan man ju alltid hoppas att eleverna är grymt duktiga dem med, så man blir lite sporrad!

Gigen rullar in.
I fredags fyllde Martin år, så det var meningen att vi skulle dra till Rainbow.
Nu blev det inte så, utan vi hamnade inne hos våra grannar, där en kille som heter Joe också fyllde år!
Så vi gick dit, tog med oss lite dryck och is, och satt med dem resten av kvällen.
Det visade sig att Joe hade ett band som har 4 spelningar inplanerade, men hade givetvis ingen basist.
Förvånnad? Inte direkt.
Så nu verkar det som om jag skall lira med dem också.
Om det är såhär innan skolan ens börjat, undrar hur det kommer bli när den väl drar igång!

Kommer nog försöka sätta ihop mitt egna band snart också.
Jag vill lira 80s liksom, spela bas och sjunga. (GIVETVIS bara tillfälligt, eftersom när jag väl kommer hem så skall jag, Jhonny, Fredde och Per slå igenom och bli världskändisar!)

Farsan har fixat en kamera nu också, det var någon kampanj i Sverige som sålde ut nån kamera billigare, så förhoppningsvis postas den snart så jag kan börja fotografera alla autograf-sessions, backstage fester, mina limos samt allt annat som kommer börja rulla in snart!
Skämt åsido, bilder på hur jag har det här borta är påväg!

Igår vart en rätt seg dag, sov lite i fredags natt (duh), och sen igår vart vi hos Alexander och dem.
Har nog inte kommit i säng före 05.30 någon dag denna helgen.
Så det blir att softa lite nu, laga lite mat senare och sen efter det kanske kolla en film.
Imorgon gäller det fan!

/Micke

2 kommentarer: