fredag 3 april 2009

Orientation.

Sådär ja, då har man haft orientation, både för bas och för internationella.
Det var roligt att träffa lite nytt folk.
Lite kul att se resten av folket som börjar bas. Man har liksom den japanska über-tönten till den supercoola amerikanska rockabilly-killen.
Skall bli sjukt kul att se på vilken nivå alla ligger på.
Det sägs att rätt många elever är rätt dåliga, men man vet ju aldrig.

Idag verkar det som om det blir Rainbow, är egentligen inte så sugen på att dra ut, men Martin fyller 21 så det blir väl att fira.
Skall ta det lugnt dock.
Imorgon kanske jag skall ut och titta på lite kläder (!) tillsammans med Linus, beroende på om han drar till Santa Monica eller inte.
Själv har jag bränt mig för mycket för att orka vara nere på stranden och motionera.

Var på Jamie Myer igår, riktigt schysst!
Spelade på ett hotell, och Linus var också taggad på att spela där, så förhoppningsvis kanske man hamnar där också!
Nu i veckan skall vi nog spela in en av Linus låtar och sen skicka till Rivstart, han känner ju dem och förhoppningsvis kanske de spelar den ett par gånger på radion!
Haha, hade vart coolt om mitt basspel hamnar på radion!

Saker går fort här borta, pratat med massor av svenskar, och tydligen så verkar många bara gå ett år här borta, med tanke på att CSN är såpass lågt gentemot dollarn.
Vi får se vad som händer, sjukt taggad på skolan iaf!

Just ja, filmerna finns nu uppe på Facebook.
Gå in på min profil så borde ni hitta dem.

/Micke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar