lördag 25 april 2009

Rockstar

Igår vart jag och Linus och shoppade!
Snackat om det länge, men aldrig blivit av.
Haft brist på T-shirtar här, bara vanliga tråkiga svarta. Så igår begav vi oss ut på jakt efter lite nytt.
Var på lite olika ställen, och trott eller ej, inte en enda svart t-shirt köpte jag!
Eller, nästan. Två mörkbruna, en mörkgrön och en vit.
Rätt coola!
Var inne på Hot Topic och lite sånna ställen, så om du läser detta Elin så vet jag nu vart stället ligger, om jag skall skicka hem något.
Vart också och köpte en trimmer, så nu ser man ut som 14 igen, och inte 15 med fjun som innan.

Nu har jag tänkt göra nåt med mitt hår, så folk, tipsa om frisyrer!
Vill fortfarande ha långt, men inte bara "hänga-långt" tråkigt.
Färgning, klippa upp det, klippa av luggen en bit, slingor, etc etc.
Låt tipsen regna in, jag är öppen för förslag!
Måste få rockstar-imagen nu, så får väl gå och tatuera mig och sådant tjaffs också!

Idag blir det en slappadag, var hos Tom och Emil igår kväll, var jätte trevligt.
Var hemma runt 3.30am tror jag.
Det blir lite akustiskt rep vid två inne hos Joe och Brian, sen så skall vi kolla på Rockstar, lite South Park och annat gott!

Satt igår natt inne hos Brian och Joe (innan jag gick in till min lägenhet och la mig) och visade lite bilder för Brian på Hönö.
De var i Stockholm föra sommaren och de älskade tydligen Sverige, så om allt klaffar är det kanske snack om att de kanske kan hälsa på hos mig nästa år.
De blev helt galna när jag visade Sweden Rock Festival utbudet iår, så kanske!
Långt dit, och mycket som kan ändras, men det hade vart riktigt kul om de hälsade på två veckor, så man kan visa dem runt!

Mer erbjudanden har ramlat in, lovat Alexander Fairshore att jag skall spela bas på två låtar han skall spela in, sen kanske rep med Hellvis och dem nästa vecka.
Och Linus.
Och Aspen.
Shit, jag skall ju plugga med!

Kommer inte kamerajäveln snart blir jag galen, påskharen är sen!
Ha det bäst!
Micke

4 kommentarer:

  1. Kristins granne.25 april 2009 kl. 13:31

    Hej Micke!
    Mitt tips: Klipp dej och skaffa dej ett jobb.
    Mvh, Kristins granne.

    SvaraRadera
  2. för guds skull bror.. klipp dig INTE! kanske topparna men, NEJ!

    tatuering därimot :) ska snart skaffa mig en själv :P

    puss

    SvaraRadera
  3. Tja, läget? hört att du är en rockstjärna med för stort öl-intag...

    SvaraRadera
  4. tatuera och pierca dig, vad som helst men klipp dig INTE!

    SvaraRadera