söndag 26 april 2009

Runyon Canyon.

Idag skulle jag tvätta och städa.
Jag varken tvättade eller städade, men jag var påväg att göra det!

Var faktiskt t.o.m nere på vår Pharmacy nere i svängen och växlade till quarters för tvätt- och torktummlaren, men då, som en blixt ifrån klar himmel så uppenbarade sig Tom på andra sidan vägen!
Det visade sig att han skulle upp till Runyon Canyon Park för en vandring.
Jag, som fortfarande har mina dåliga sidor, alltså att lägga saker som är tråkigt vid sidan om, var inte sen att säga att jag skulle med!

Sagt och gjort, gick upp och bytte om lite snabbt, tog med oss vatten och sen begav vi oss av.
Perfekt väder, lagom varmt, sol och lite svalkande vindar.
Absolut jobbigast var det ibörjan när man gick, var rätt brant och med min konditation så blev man flåsig rätt snabbt, gick dock över efter en stund.
Det var riktigt trevligt, vi gick lite "off pist" och tog lite coola bilder med Toms kamera, de ligger längst ner i inlägget.

Tillbaka till min lägenhet och ner till poolen tillsammans med Brian och Joe för att svalka oss.
Sen åt vi lite och är nu hemma ifrån ett rep upp i norra Hollywood.
Träffade en svensk kille i receptionen, var lite lustigt!
Upp tidigt imorgon, får väl ta tag i det jag borde gjort idag, alltså städa och sånt annat underbart!
Men som lovat, lite bilder!
Lägger upp lite större.
Längst upp i Runyon Canyon


Rätt schysst utsikt!

Off-pist!

Svalkar sig efter en ansträngade promenad!
Till vänster är Joe, min kära granne!
Brian är i mitten, bakom oss.


Nu verkar det som att jag skall börja träna lite på gym på med Phille och Linus, får se hur länge det håller.
Behövs dock, som bilden ovan visar!
Sköt om er!

3 kommentarer:

  1. Kristins granne.27 april 2009 kl. 08:48

    Hej Micke.
    Det är väl ingen dålig sida att vänta med tråkiga saker. Säg i stället att du är flexibel. I bland kan det vara bra att inte bestämma sig, för har man gjort det, så utesluter man ju allt annat roligt/trevligt som kan dyka upp.

    Det ser ganska najs ut på bilderna. Ungefär som här, fast lite annorlunda. Hoppas du har det bra "över där".
    Mvh, Kristins granne.

    SvaraRadera
  2. hejsan!

    hoppas att det gick bra med tvätten :P höhö!

    puss

    SvaraRadera
  3. Nice bilder! Ser riktigt gött ut, det är fetgött hemma i sveriget med nu, fin fint väder!

    SvaraRadera