lördag 13 februari 2010

It's alive!

Har inte ens tänkt på den här bloggen på evigheter. Blev som Aspen ungefär, man tappar intresset efter ett tag.
Nu har det ju gått väldigt lång tid sedan jag uppdaterade, och det har hänt så mycket att jag lätt skulle kunna skriva manus till nästa stora film i sann Hollywood-drama.
Hur som helst, lika bra att se framåt.

Resan börjar gå mot sitt slut, är bara här i lite mindre än 2 månader till.
Känns hemskt faktiskt, och ju närmare det går emot att jag skall åka hem, desto mindre vill jag.
Men man kan jag alltid trösta sig med att det inte är sista gången jag ser LA, jag skall definitivt tillbaka hit. Om det blir på besök, turné eller bosätta sig får framtiden utse.

Tatueringen är klar och är i läkeprocessen.
Gjorde en till sittning innan jag åkte hem under jul som gick lite snett.
Tror jag fick någon slags liten infektion, så fick massa utslag och liknande skit.
Var lite rädd ett tag att det var allergi mot själva pigmentet, för hade de vart det så hade det blivit jobbigt att göra klart mina sleaves.
Fick iaf kollat upp det, och fick antibiotika. Så jag slänger upp bild när den är helt läkt.
Hade gärna velat göra en till innan jag åker hem, fått bra kontakt med Dan (tatueraren).
Vi får se, ekonomin är inte till min fördel just nu.

Så skall med iväg och hämta syster nu om ett gäng timmar!
Hon kan få göra som Chris, skriva ett par gästinlägg. Då blir det iaf lite liv i bloggen.

Föresten, kolla in senaste låten ifrån VISE som nu är färdigmixad.
Skall bli roligt att få komma hem och spela med dem igen, har lite saker som jag inte kan annonsera ut riktigt än, men håll er uppdaterade!

Haha, ja, jag är sjukt på denna bilden.
Men de är den senast tagna!

3 kommentarer:

  1. Hej mina ungar.

    Hoppas ni har det bra i värmen, här är det bara kallt och en j---a massa snö och mer skall det komma till helgen , allt för att glädja dig Jessica när du kommer hem.

    Om man bortser från all snö är det som vanligt här hemma fast lite tystare i huset när ingen av er är här.

    Nu på lördag spelar Big Pack på franses så det blir väl att man går dit och lyssnar en stund.

    Det är vad som händer här, hoppas det händer mer för er där borta.

    Micke var rädd om dig, och Jessica vi syns på söndag.

    Mamma

    SvaraRadera
  2. Hej igen.

    Jessica nu när inte du är hemma så blir det ingen mat här till din Käre FAR så det nya namnet på Big Pack blir efter de här veckorna 4 1/2 man.

    SvaraRadera
  3. Jessica och Micke: Ingen fara med mej och min figur! Vi sköt en megastor råtta i replokalen igår! Grillfest ikväll! :-)

    SvaraRadera