söndag 26 juli 2009

Bläh

Mah, hoppas inte man är på väg att bli sjuk nu!
Känt mig lite halvkass ett par dagar, och imorse var jag helt borta.
Inte helt ultimata tillståndet att befinna sig i eftersom man skulle ha en spelning på MusicBox.
Vet inte om jag nämnt det innan, men repet med en tjej som heter Guernica och resten av svenska eliten. Det vill säga Linus, Phille, Aspen, Hellvis samt, tja.. jag.
Spelningen gick rätt bra ändå. Sa till mig själv att jag skulle ta det lite lugnt, fokusera på att spela rätt med tanke på att jag hade sprängande huvudvärk.
Men väl på scen så blev det istället "allt för konsten", så en del headbang, skutt och lite andra akrobatiska gester.
Vet att folk tog lite bilder, kan se om jag får tag på den någon gång.

Jag behöver förövrigt lite hjälp ifrån er läsare.
Nu är det säkert (nåja, 95%) att jag skall göra tatueringen Nu är problematiken att jag inte vet åt vilket håll min kära livskamrat skall sitta.
Den jag är mest sugen på, och som jag funderat mest på är bild 1.
Dock vet jag att Jessica tycker att bild 2 ser bäst ut. Nu efterlyser jag fler till tyckningar.
Det är planerat att jag och Joe skall spela igenom hela spelet på tisdag, dels för att hitta lite fler bilder åt honom då han skall göra en annan figur, samt att vi skall komma in i rätt sinnesstämning!
För på onsdag tror jag det blir av, om jag inte mår allt för dåligt. Vilket betyder att ni har ett par dagar att fundera noga på vilket håll ni tycker.

Bild 1


Bild 2

Nu blir det lite mer övning.
Skall försöka köra min första LPW imorgon, ligger efter med dem.
The Killers - Human blir det nog imorgon.
Sen satt jag och Linus och repade lite i ett rum igår(?), och på tavlan hade nån klass skrivit upp massa låtar, kan ha varit någon gitarrkurs.
Hur som helst, på Week 4 stod det "Skid Row - Slave to the Grind".
Jag -MÅSTE- veta vilken kurs det är, måste fan dit och lyssna. Sjukt nice.

8 kommentarer:

  1. Varför sätta den så långt ner på armen? Hade det inte varit snyggare att ha den på utsidan av överarmen? Utav dina två alternativ ser man helheten av döskallen på bild 2, men frågar du mig så är väl inte någon av dem direkt snygga placeringar.

    Du får se till att krya på dig nu! =)

    SvaraRadera
  2. tja, bild 1 verkar ju bäst om du själv vill se den från rätt håll. Annars tycker jag nr 2 är snyggare ;D

    SvaraRadera
  3. Ni har dalig smak!
    Jaja, hyffsat jamnt ar det hittils iaf. Fortsatt kommentera!

    SvaraRadera
  4. hej! ska jag vara ärlig så tycker jag inte att du ska sätta den på underarmen.... typ under överarmen eller nått... hoppas att är bra i alla fall.. ha snart bär de av te tunisien med syster din längtar som fan... sen är de skola och jobb som väntar segt som fan men måste göras... hör av mig snart igen!! ta hand om dig! pösss

    SvaraRadera
  5. Jag tror du kan gissa dig till vad jag tycker så jag säger inget så har jag inget sagt ;-) kram Annika!

    SvaraRadera
  6. 'Allo! Snygg gubbe. Du kan ju snart börja åka hoj. Rätt populärt med 'gubbar' just bland oss! Omdömme?
    Tja, när du är på scen och spelar så är variant 1 ok, men jag tror att gubben är för stor med tanke på att armen är tämligen smal just där! Släkten har ju inga Arnold dimensioner direkt. På armarna vill säga.... På kortet ser det ut som gubben går runt halva armen. Tror att det kan bli svårt att få en helhetssyn pga det!
    I de övriga 90-95%, då du inte är på scen(ähum... tur att du är långt borta just nu, hehe!)så tror jag faktiskt att variant 2 kommer att vara snyggare.
    Såååå:
    The final vote from the bike workshop at Judge Road number 8 on Hen-island goes to........ Version 2!

    Nu ska jag ut i garaget å bygga om hojen så att den går att besikta! Sen kanske det blir sjösättning av båten....
    Eller så blir det inget eftersom mor just landade in med kräftor som skall kokas!
    Alltså : kock blev dagens uppgift! ;-)

    Ha det gôtt!

    PS. Hoppas att förkylningen ordnat till sig!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker bild 2! Men kanske blir den snyggare om du gör den aningens mindre. Men som sagt.........bild 2 är bäst!

    SvaraRadera