måndag 7 september 2009

Spelning och nya leksaker!

Haft spelning med VISE nere på ett utsålt House of Blues.
Och hur skall man förklara det? Det var helt sjukt.
När vi spelade sista riffet på sista låten så var det enda jag tänkte: "låt oss spela om allt igen!".
Helt galet roligt att spela med de hära killarna, gillar musiken och kemin vi har.
De nya låtarna ligger inte uppe på myspacen än, men håll utkik, då jag tror att de nya låtarna är påväg upp snart.
www.myspace.com/visemusic

En gammal kompis till Fredde var där också, hon bloggar tydligen åt aftonbladet, så både vi och Jamie Meyer fick varsitt inlägg. Ni kan kolla in dem på http://blogg.aftonbladet.se/26221
Även två filmer spelades in ifrån House of Blues, får tacka Ami som gjorde det på min kamera!
Ljudet är som det är. Det var högt, och det är ju en kamera.

I'm the One


Last Chance


Idag har jag vart och införskaffat mig två nya leksaker!
Leksakerna heter MacBook Pro och Ipod Touch. Skall börja spela in i ett program som heter Logic, som bara funkar till Mac, plus att jag ha velat ha en ren media inriktad dator.
Så musik, bilder och hela det köret kommer jag ha på MacBooken, kommer inte ens installera MSN eller Skype. Inte till att börja med iaf.




3 kommentarer:

  1. Halloj! Inte riktigt min typ av musik men fantastiskt kul och se!

    SvaraRadera
  2. Hej min älskade unge.

    Vad kan man säga mer än ett stort grattis till en bra spelning, det ser ut som ni kan bli riktigt stora och med rätt personer som höga höns på mtv som lyssnar vet man aldrig. Alla på mitt jobb vet detta och de säger att de en vacker dag kommer att skryta men att ha jobbat med din kära morsa (vem vet).



    Måste säga att när vi satt och åt middag i söndags och pappas mobil ringde kom jag att tänka på dig , och när pappa säger hej Micke trodde jag att jag skulle dö så jäkla rädd blev jag, men när jag fick se ditt lyckliga ansikte på skype förstod jag att allt var bara bra.

    Annars är här allt som vanligt och jag är rädd att ditt rum kommer att se ut som det gjorde när du kommer hem för varje helg vi tänker på att göra något kommer det alltid någon trevligare i vägen, får se i Oktober om det blir någon ny färg på väggarna.

    Helgen som kommer nu skall jag och Jessica vara barnvakt för Sebastian eftersom de skall iväg med Sonja Och Armand för att fira deras 80 årsdag, hoppas det kommer att gå bra för det var ju ganska många år sedan man hade smått, dagen är inget att oroa sig för men det är möjligen natten som kan bli lite jobbig, men skulle det bli för jäkligt för man gå ut och gå, löser sig nog.

    Micke du för ha de så bra och hälsa de andra.
    Lycka till med nästa spelning, och du får snart säga vilken kanal ni skall vara med på så vi kan kolla detta, (hoppas jag).

    ÄLSKAR DEG
    Morsan

    SvaraRadera
  3. Micke kom hem, din morsa e hopplös! Nu har vi "kärringarna" på jobbet granskat dessa filmsnuttar. Ja efter att din pappa var snäll och skickat länken, då din mamma inte kunde tänka så klart själv... å det får jag säga, faan ni e ju bra, riktigt bra. Håller tummarna att ni får fler fina spelningar. Gick paralellklass med Mickey Dee (Motorhead)fast det e ju antikt nu. Själv e jag hopplöst fast i gammalt tjafs, som Creedence, Black Sabbath, AC/DC å favoriten DIO. Hahaha fast detta vet nog inte morsan va det e, men du har ju fler gener än hennes hahaha, tur det. (Förlåt Lena) Lycka till med era spelningar, kanske ni en dag även spelar för oss här hemma i lilla Svedala? Håller tummarna att det går bra för er.Morsans jobbarkompis Lena L en räddare i nöden haha.

    SvaraRadera