söndag 30 augusti 2009

Ge mig lov!

Börjar bli redigt dålig på detta med att uppdatera.
Det händer saker konstant, och man är så galet upptagen hela tiden att när jag väl försöker sätta mig ner och uppdatera så blir det att man aldrig orkar.

Hänt senast?
Chris har åkt hem, jag har gjort en av de roligaste spelningarna någonsin samt att jag har varit med och spelat in i TV. Vilket kommer sändas över hela USA i November. Kan vara i Oktober också, inte helt hundra.
Jag repar och spelar in med allihopa känns det som.
Linus, Aspen, VISE, Guernica, Julia, Joe and the Jungle (eller gjorde).

Detta inlägget blir veligt, för jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om.
Längtar massor till lovet iaf, skall bli helt underbart att få vila ut.
Vi kanske har blivit re-bokade på Viper Room igen med VISE på Halloween!
Brukar vara massa kändisar och sånt där tydligen, eftersom River Phoenix tog en överdos och dog på den dagen, den klubben. Helt enkelt ett av de bästa ställerna att spela på!
Kan bli riktigt fett!
Vi skall också nu på lördag spela mainstage på House of Blues.
Tror ZZ Top spelade där för ett par veckor sen. Sicka grejer!

Nu blir det sängen, imorgon är det rep med VISE, sen Aspen. Tisdag är det Aspen och sen Linus.
Onsdag spelning med VISE på skolan. Torsdag rep. Rep rep rep rep.
Blir väl bara att kämpa på!

4 kommentarer:

  1. Det är bara att hänga i. Det är väl inte så långt kvar nu tills flera av dem reser hem och därefter kommer det nog bli lite lugnare för dig skulle jag tro. Sen vet jag hur mycket du ser framemot lovet..

    Måste säga att jag på ett sätt saknar det soliga vädret där borta, men samtidigt var det skönt att komma hem till kylan.

    Ha det bra och hälsa de andra!

    SvaraRadera
  2. Hej min älskling.

    Jag förstår att du är trött och behöver lov men skam den som ger sig, Micke du får tänka på att detta är din stora dröm som går i uppfyllelse.
    Chris tack för du var över hos Micke och skönt att höra att du kommit hem ordentligt.

    Här hemma är allt nästan som vanligt, men varför det är nästan vill nog syrran själv tala om för dig på skype idag.

    Vi hörs
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Hej Micke!
    Roligt att du är så "galet upptagen". Kan meddela att även jag har börjat repa igen. Och vet du, det var faktiskt roligt. Vi får se vad det leder till, en spelning blir det iaf.
    Mvh, Kristins granne.

    SvaraRadera
  4. hej MIckisen, man måste inte låta alla veta vad man gör hela tiden. Blogga när du hinner och känner att du har nåt du vill berätta. Kan tänka att du har det stressigt nog ändå. Jättekram från Helene

    SvaraRadera