måndag 5 oktober 2009

Då var det dags igen.

Första skoldagen avklarad, och det kändes väldigt bra att vara igång igen.
Lovet har varit väldigt skönt och väldigt välbehövligt, men nu är det på tiden att börja köra igång lite igen.
Är mer taggad inför denna terminen än vad jag var för förra. Nu är man ju i level 2 så.
Fick tillbaka betygen, och blev lite besviken på att man fick ett B+, resten var ju A+, A och A-.
Fick en liten revansch idag dock på min första LPW, körde Paramore - Decode, vilket gick väldigt bra. Fick 98% första gången, och andra 100%.
Skönt att få en bra start, speciellt när det är massa roliga låtar denna terminen.
Bon Jovi, Van Halen, Journey, Def Leppard, Iron Maiden och massa andra.

Nu blir det att äta lite, och sen kanske gå på Steel Panther ikväll.
De har tydligen release-fest, och vi är på gästlistan. Får se om jag hinner dock, kanske måste bort till VISE-huset.
Det ger sig!

6 kommentarer:

  1. Hej älskade ungen min.

    ja jag håller med dig att det är väldigt skönt att vara ledig, men det är väldigt skönt att komma igång med rutiner igen. Grattis till ditt fina betyg, är stolt som en tupp över er båda.

    Tack gode gud att det inte kom någon till skada i branden, hade det varit senara på natten kunde det blivit en riktig katastrof.
    Vet man hur det började?

    Här hemma är allt som vanligt regn och blåst, så njut av värmen så länge du kan.

    Denna helg som kommer nu skall vi gå på bio med Helen och Rea och titta på Flickan som lekte med elden, är den lika bra som den första blir det en kanon film, för den första var den bästa film jag sett utan tvekan, vi har den på dvd så du får se den när du kommer HEM i jul.

    Du får ha de så bra och var rädd om dig.

    (Vill att du kollar upp när du landar den 21 dec, spyttet vill väldit gärna åka med och hämta dig. Fan nu börjar jag gråta bara jag tänker på när jag ser dig på Landvetter, gud vad jag längtar efter dig.

    Mamma

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Hej Mickisen, härligt att höra att du håller betygen högt! Du är duktig. Var rädd om dig. Vi hemma i verkligheten saknar dig. Kram Helene

    SvaraRadera
  4. Låter ju som att du blivit enRock-Gud nu Mikael, kommer man någonsin våga lira med dig igen eller kommer man bara känna sig värdelös då? ;p

    Grattis!
    -Erics

    SvaraRadera
  5. Grattis till betygen! <3

    försökte skicka tidigare i skolan men datorerna är cpiga

    SvaraRadera
  6. Jasså nu är du tillbaka! Gôtt att få lite nyheter! Kämpa på, snart är det lov igen! Ni har väl införskaffat en brandvarnare??!!

    SvaraRadera