söndag 11 oktober 2009

VISE och tatuering!

Då var det klart.
VISE skall spela in tillsammans med producenterna Bob Kulick och Brett Chassen.Bob Kulick är känd för sin grammy han vann för Motörheads låt "Whiplash", samt att han spelat och producerat ett gäng skivor ifrån Kiss, vart med i MeatLoafs turné band och spelat in med W.A.S.P. Detta kommer bli en sjukt rolig och en häftig upplevelse, och jag tror det kommer låta galet bra.
Tror vi kommer börja spela in i början av November, och innan det har vi en spelning nere på The Roxysunset strip.

Skall ner till tatueringsstället där Joe gjorde sin och prata lite med dem.
Är inte helt 100% på vad jag vill ha än. Det jag vet är jag vill ha en bild på vänsteraxeln, och sedan ha massa vinrankor och löv som går runt bilden och en bit ner på armen.
Ni kan se mönstret på löven och rankorna på halsbandet på bilden nedanför.
Frågan är bara vad jag skall ha för bild. En ros är lite väl klassiskt. Ett träd? Ett plåster?
Har ni några tips, kasta hit dem!
Lite därför jag skall ner och prata med dem också. De kanske har några riktigt schyssta idéer?




På onsdag kanske jag gör mitt hår också!
Blir färgning och klippning tror jag. Resultatet får ni se, lite nervös är man ju dock!
Just det ja, har ni några bra förslag på vad jag skall vara på Halloween?
Skall på en amerikansk fest, så förhoppningsvis är det inga skandinavier där.
Kanske man skall satsa på viking och prata svenska hela kvällen?
Eller bara vara awesome-jag? Nu har ni massa saker ni kan tipsa mig om!
:D

8 kommentarer:

  1. jag tycker du ska gå i folkdräkt, alternativt tatuera in en folkdräkt på axeln.
    här är lite insipiration: http://www.charlotte-weibull.se/images/0573_Lo_2.jpg

    SvaraRadera
  2. träd i mitten! absolut inget plåster (!!!)

    och håller med jhonny på folkdräkten :D
    kram <3

    SvaraRadera
  3. Hej älskling.

    Nu skriver då den tråkiga morsan. Du ville ha tips på hur du skall klippa dig och då säger jag bara Bon Jovi, och vad gäller tatuering så vet du vad jag tycker INGEN MER.

    Tänk på vad kristin skrev om brandvarnare, det är ett måste.

    Saknar och längtar efter dig
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Får väl se vad det blir av dina tankar och idéer..

    Lena; du behöver inte oroa dig över brandvarnare, det finns redan. Med tanke på att den börja tjuta strax efter att man startat ugnen bör det nog inte vara någon fara ;-)
    Själv hoppade jag till när den drog igång då jag strax innan startat ugnen, även då Mikael påtalat detta tidigare under dagen.

    SvaraRadera
  5. Nja nu vet jag inte vem jag skall vara solidarisk med, dig eller mamma?! Jag skulle ju kunna säga - inga mer tatueringar om jag vill va kompis med mamma. Men......jag tycker ju det är lite fräckt med tatueringar, dock inte för många. Så mitt råd blir bara tatuera dig om du vill men tänk på att det kommer att finnas där hela livet. Vad du gör med håret spelar ju mindre roll! Det går alltid att göra om!

    SvaraRadera
  6. Kanske någon alv som går ihop med löven.... du är ju ändå litet Legolas..:-) Helene

    SvaraRadera
  7. Hej!

    tycker inte att du ska göra ett träd! hitta på nått annat, skulle kunna skriva ett förslag men jag måste tänka lite. du kan ge mig förslag på vad jag ska göra :)

    bara 2 månader kvar tills du kommer hem <3

    puss

    SvaraRadera
  8. Permanent gåshud! Det måste ju gå att tatuera in, skulle ju se helschysst ut. ;)

    SvaraRadera