måndag 4 maj 2009

Skärpning!

Jag får bli bättre med kameran känner jag.
Är inte alls van vid att ta kort, eftersom jag aldrig ägt någon.
Får försöka förbättre mig på det, helt klart!

Jag kan ju göra några nöjda där hemma, genom att säga att jag inte tänker klippa mig!
Efter en galen helg med spelning, barbeques och krogbesök, har gjort att jag ändrat uppfattning.
Det är allt jag säger!

Denna veckas LPW tror jag blir Brasiliansk Bas.
Sjukt rolig kurs, blir alltid på så gott humör.
Får mig alltid att tänka på en viss person när jag hör den typen av musik, så om du läser Cristina, kom hit och spela med mig! Du hade älskat läraren, med hans dans och allt möjligt under lektionerna!

Skall försöka springa ner till Jocke senare, försöka snappa upp lite program och sånt som kan vara bra att ha.
Cubase och sånt så jag kan börja spela in, om inte annat för att spela in mig själv, lyssna vart felen är och sen försöka rätta dem.

Nästa helg kommer bli lugnare helt klart.
Lutar dock mot Rainbow på torsdag, hade vart riktigt kul!
Sköt om er där hemma, kommentera och skicka mail om ni vill veta nåt särskilt, eller bara prata!
Avslutar med att, återigen, gratulera Elin till stipendiet!
Du är verkligen värd det hjärtat!


Bara för att bevisa att jag inte -bara- gör nudlar,
ibland är ja duktig också!

7 kommentarer:

  1. Va är det för nått på bilden då? Ser ut som geggamoja :P

    SvaraRadera
  2. tänker du på min flickvän ha? haha

    nämen det låter som du har det riktigt nice där nere asså, fan va kul

    SvaraRadera
  3. Chris: Det är kycklingfilé, vitlök, vanlig lök, krossade chilitomater och lite annat smått och gott!

    Farid: Heej!!
    Allt väl eller?

    SvaraRadera
  4. heej :D

    jag tycker att du gjorde ett bra val med att inte klippa dej, jag har precis vart och gjort de, skapligt!

    idag fyller banta-eller-dö-katten år, hipp hipp hurra :P

    skulle vilja ha dej här på fredag!

    puss <3

    SvaraRadera
  5. Tack skall du ha hjärtat :) Det verkar bli spanien, Barcelona eller Alicante!

    SvaraRadera
  6. Jhonny Malmsteen6 maj 2009 kl. 15:53

    MEN JAG DÅ!
    Mig kallar du aldrig för hjärtat.
    Svik.

    SvaraRadera
  7. Nu tycker nog mamma att du har varit duktig! Hade ju lite svårt att se vad det var för mat men jag har förstått genom att läsa kommentarerna att det var något med kyckling. Det har ju varit lite snack om klippning här. Nu har du tydligen bestämt att inte klippa dig, men vad sägs om lite slinger ;-)
    Även om jag inte kommenterar allt du skriver så läser jag det. Du är jätte duktig på att skriva och det är kul att läsa! Må väl!

    SvaraRadera