onsdag 10 juni 2009

Jaha.

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om, men har sagt att jag skall försöka göra det var tredje dag så here it goes.
För att klara upp mysteriet med örhängena, om det var ett eller båda öronen.
Svaret är: Båda!
Fanns dock ingen direkt anledning att slänga upp två bilder.
De läker fint, och nu tänker man knappt på dem.
Om man inte ligger på dem, då känns det att de är nytagna.

Har börjat prata lite med en asiatisk (äntligen!) kille i klassen, Siga.
Han är och övar i skolan hela tiden, och eftersom jag har så dålig disciplin skall jag haka på honom imorgon och plugga.
Tror det kommer blir ifrån 5pm till 2am.
Vi får se, skall ta med kameran så ni får se bilder.
Ang med kameran, så vet jag att speciellt Elin har sagt att hon vill se hur folket ser ut, så ni får ett häng om vilka jag umgås med.
Så jag skall börja ta bilder på dem, och sen blir det lite av ett special inlägg med bilder och lite beskrivningar om alla.
Lär bli långt, med det är många bilder så det gör inget.

Annars händer det inte så mycket, finals är i princip på Mon, Tue och Wed nästa vecka.
Dock skall jag låta mig ha lite kul, blev medbjuden till en spelning på fredag av Shanna.
Så jag skall försöka dra med mig Martin, Joe/Brian och dem.
Kan vara roligt, träffade hon som sjung idag så det blir väl att man hänger med bandet/banden efteråt.

Hah! Sen såg jag en kändis på StarBucks idag.
Han höll t.o.m upp dörren för mig!
Såg Mr Ron Jeremy himself! (Ni på Volvo, gör -INTE- en Google Image sökning. Vill inte vara orsaken att det blir massa rubriker i Aftonbladet om olagliga internetsökningar).
Ron Jeremy är känd inom film, en av de kändaste inom hans område.
Typ.. "blommor och bin" filmer.
Han hade nog en motskådespelerska med sig, såg lite så ut.
Men vem är jag att döma!

5 kommentarer:

  1. YES! Äntligen en kändis! Kul! Men din mor undrar hur DU visste vem han var? Hm...

    SvaraRadera
  2. BUSTED!! Bäst att du börjar arbeta fram en bra förklaring nu ;)
    Skämt åsido, var väl på tiden att du fick se en kändis, oavsett yrkesroll :)

    SvaraRadera
  3. Kristins granne11 juni 2009 kl. 09:38

    Hej Micke!
    Just det, vem är du att dömma. Eller, Vem är du att ha en åsikt.
    Mvh, Kristins granne.
    Ps. Akta dig för ormskinn.

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara håll i "vilde Bill" .........;-)

    SvaraRadera
  5. ey brosh!

    de va la trevligt att äntligen ha träffat en kändis :P

    nu har jag äntligen fått sommarlov, de va änna på tiden..

    du är ju typ datasmart, vet du någon sida där man kan översätta en mening till latin?

    puss

    SvaraRadera