måndag 1 juni 2009

Dåligt med uppdaterande!

Grattis till studenten, Elin!
Synd att jag inte kunde vara hemma, men hoppas studentfesten var grym och hela firandet blev bra!
Saknar dig vännen!



Sådär, det var min lilla hälsning.
Inte blivit så mycket uppdaterade på senaste, inte haft tid eller ork.
Haft en helt okej helg, umgåtts med vänner osv.
Var igår och spelade med Thor och Fredrik. Tror vi spelade i 3-4 timmar, och då var det 5 låtar(!).
Får väl se om vi försöker fixa något mer rep snart.

Gjorde riktigt bra ifrån mig på Brazilian Bass förut, tyckte jag själv åtminstone!
Och läraren också, av att bedöma på reaktionen!
Vi spelade först någon typ av Baião och sedan en 3/4 Bossa Nova.
Alla hade jättesvårt för Bossa Novan medans man själv hade rätt lätt för det.
Men nu får det räcka med självhyllerier!

Om någon av er där hemma känner att ni har pengar som ni inte använder, finns det en här borta som gärna vill köpa sig en 5-strängad träfärgadish bas!
Nu tänker ni säkert att "men han har ju en 4- och 6-strängad, räcker inte det?!" och svaret är nej!
"Varför?"
Därför! 6-strängarn är så jäkla otymplig, och jag skulle behövt den låga B-strängen.
Jag får helt enkelt se till att bli sponsrad!

Nu har vi börjat få reda lite på vad vi skall göra på de olika finals, så nu blir det nog dags att börja plugga. Det var ju det också.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket hjärtat! :D Festen var jätterolig! Tack så mycket för att du var med på min mottagning, och tack igen för presenten :) nu har jag Jack så det räcker hela livet... :P Och NEJ Mikael, du har inte råd med en ny bas :(

    SvaraRadera