fredag 14 augusti 2009

Bilder!

Då har första svenska besökaren landat i L.A.
Hämtade upp Chris igår vid LAX tillsammans med Brian som schysst ställde upp och körde.
Givetvis hamnade vi i den ytterst dryga trafiken som gjorde att det tog ett tag.
Hur som helst, vi hämtade upp honom och körde tillbaka och installerade resväskan och lite så, sen gick vi ut och tittade lite på Hollywood Blvd.
Chris fick leka fotograf när vi mötte upp Fredrik och VISE för att ta lite bilder för spelningen nere på ViperRoom som är den 24e augusti.
Efter det stack vi och åt på en pizzeria som även jag och farsan åt på. Hamnade tom på samma bord!

Efter det fick jag lämna Chris en stund för att gå till skolan.
Har så galet mycket att göra att jag vet inte hur jag skall få ihop det. Mötte upp Julia för att hjälpa henne spela in två av hennes låtar, dock han vi bara med en. Och knappt det.
Sedan bar det av att repa med Guernica inför spelningen ikväll (läs fredag).
Skall spela tre låtar på Concert for Cancer som är ute i passagen på skolan.
Tror vi är sista bandet (störst? \o/) så vi går på runt 9.00 p.m tror jag.

Fått bilderna ifrån Viper-spelningen med Joe and the Jungle nu med.
Blev många riktigt bra tyckte jag! Har ni FaceBook så kan ni gå in och titta på allihopa.
Tror Joe and the Jungle har en egen sida ni kan gå med i för att se alla.
Här får ni några smakprov bara:



2 kommentarer:

  1. Hej min älskling.

    hoppas allt är bra med dig, här är allt som vanligt jobbar, tvättar och gör mat men det vet ju redan du hur det är eller?

    Idag drar vi in till stora staden med Gunnar och Lena för att kolla in kultur-kalaset och äta en bit mat.

    Imorgon blit det att hjälpa Jessica med packningen, de åker på måndag, Micke håll tummarna att detta skall gå bra för du vet säkert hur jag känner mig du i USA och Jessica o Elin i Tunisien jag säger bara GODE GUD.

    Måste säga att lite stolt blir man när man ser på bilderna, ni ser riktigt coola ut.

    Skönt att höra att Chris har kommit fram, hoppas nu ni får tid att kolla så mycket som möjligt trots ditt tajta schema.

    Micke försök vara inne på skyp imorgon så vi kan talas vid,

    Ha det och hälsa Chris

    SvaraRadera
  2. snyggt! tycker dock att ditt ansikte ser lite konstigt ut på den översta bilden :P kollade fejan men kan ej kommentera, men joe hade en massa snygga bilder där ;) <3

    SvaraRadera