söndag 9 augusti 2009

Rockstjärna!..

.. är något jag inte riktigt är än. Men snart så! Och åtminstone kände man sig som en igår.
Hade spelning med Joe and the JungleViperRoom, och för första gången så trivdes jag faktiskt!
Känns väl lite fel att säga så, men igår hade vi för första gången glöden liksom.
Vilket resulterade i en grymt stel nacke och rygg idag efter att ha röjt hårt på scen.
Efter spelningen hängde vi kvar på ViperRoom där vi festade med de nya hardcore-fansen, haha! Var riktigt roligt, och vi hade en professionellfotograf som vi betalt för att ta bilder, så kanske slänger upp några när vi väl får dem.

Vad har hänt annars?
Massa rep, studioinspelning och Wii-spelande.
I onsdags kom jag hem rätt sent ifån skolan, hann precis komma hem innan jag var tvungen att springa iväg för att repa med Joe and the Jungle.
Detta var mellan 19-21, så när vi kom tillbaka till Hollywood så gick jag och Joe ut och åt lite, innan jag stack till skolan för att spela in med Linus.
När väl det var klart tittade Alexander förbi och behövde bas också, så det slutade med att jag satt till klockan 01.30 och spelade in.

I torsdags repade jag med Hellvis, som nu bytt namn till Vise.
Ni kommer hitta dem på www.myspace.com/visemusic senare, när de lagt upp lite musik.
Iaf, jag repade med dem i två timmar och sedan direkt vidare till ett 3-timmars pass tillsammans med Joe och co. inför spelningen.
Så när äntligen fredagen anlände vart jag helt slut. Så dagen spenderades genom att sova, slappa, sova lunch, och senare på kvällen spela Wii och äta godis inne hos Joe och Brian, tillsammans med Tom, Jocke, Anna (Jockes flickvän) samt Jill.

Har förövrigt hittat ett sjukt nice ställe som säljer glass, eller frozen yogurt. Inte helt 100.
Jag och Joe har gått dit ett par gånger för att äta i värmen. Massa schyssta toppings har de också, Joe brukar alltid gå för godis och brownies och allt vad som finns, medans jag brukar gå på hallon, björnbär och liknande.
Riktigt gott är det iaf, så under ett besök bestämde jag mig för att ta med kameran.


Fråga mig inte vad han gör..


2 kommentarer:

  1. gött! :) dit får vi gå när jag kommer till dig.

    bara 1 vecka kvar tills jag och elin åker till 45 graders värme, svettit! ;P

    puss

    SvaraRadera
  2. Glass!!!! Det var längesedan jag hörde något om träningsvärk.........

    SvaraRadera