fredag 21 augusti 2009

Tack!

Tack så mycket för alla gratulationer i kommentarerna, de var väldigt uppskattande!
Blev en bra men lång födelsedag. Började med frukost på sängen ifrån min gäst!
Var mycket snällt, förutom att han väckte mig tidigt :(.
Hade lektioner i skolan mellan 11am-4pm, och direkt där ifrån och gjorde 3 olika LPWs, Country, Latin samt Hard Rock.
Så jag sysselsatte mig med det tills jag hade rep med Vise klockan 6.30-8.30, där Shanna dök upp med en kladdkaka! Mycket uppskattat ifrån mig och bandet, så vi kom fram till att vi behöver fylla år mer samt ha fler backround-singers.
Efter repet gick jag och spelade en stund med Aspen, innan jag började dra mig hemåt
Eftersom jag fyllde år ville jag ut och äta, så Chris och Tom följde med mig. Resten av folket anslöt sig senare.

Vi gick till ett ställe som ligger uppe i Kodak som heter uWink.
Coolt ställe där man beställer allting ifrån datorskärmar. Du kan trixa med din beställning och sen skickas den automatiskt till kocken.
Stället hade även karaoke, och en del lät rätt bra. Större delen var så dåliga att... går nog inte ens sätta ord på det.. Fruktansvärt.
Efter vi ätit upp anslöt sig Joe, Brian, Jill, Julia, Levi samt Nick och två av hans tjejkompisar och så drog vi till en bar som heter Big Wangs.
En del firande blev det, allt i glatt humör. När baren stängde vid 02 (ja, det är rena barn-tiderna) så drog vi oss hemmåt till Nick som bor på första våningen i huset.
Där överraskade de mig med tårta och ljus vilket var riktigt roligt! Var inte beredd på det alls.

Imorgon blir det bbq, gemensam fest med Fredde (Hellvis) som fyller 30 nästa vecka, så vi kör en kombinerad fest.
Idag var jag och ChrisUniversal Studios, men eftersom jag vill lägga upp en del bilder där ifrån drar vi en ny update imorgon, så inte detta inlägget blir en halv bok.
Så återigen, tack för alla kommentarerna!

Jag och Tom på uWink, där ser ni även datorskärmarna.

Tydligen en mycket god hamburgare enligt herrn på bilden.


... Ja, fråga mig inte.


Tårta!

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft en fantastsk födelsedag trots att varken jag eller morsan var med!
    Puss på dig!

    SvaraRadera