torsdag 30 april 2009

Stress, plugg och influensa.


Hej folk.
Försökt få mig själv till att uppdatera det senaste dagarna, har vart riktigt upptagen dock och de få timmarna man haft ledig har jag i princip halvsovit.
Som ni ser så lever jag än, alltså ingen svininfluensa här icke!
Håller mig dock hyffsat uppdaterad och försöker följa rekommendationerna.

Så vad har hänt här det senaste?
Jag skulle börjat träna i måndags, jag började inte träna i måndags..
Blev indragen i Linus och deras Coffeehouse-LPW istället, där vi spelade en av Linus ballader.
Kunde den sen gigetGreenRoom, så det var rätt chill.
En extra credit, 97%, så det kändes ju hel-bra!

Påskharen har varit på besök i USA!
Förtydliggande: Min kamera har kommit.
I tisdags var jag och Will nere på Post Office som ligger (i min värld) sjukt långt bort, ifrån vår lägenhet, till skolan, fortsätt förbi skolan och sen borta vid New York ligger det.
När vi väl är det inne så visar jag upp numret som paketet hade, och gissa vad!
Tydligen så hade paketet vart där i 1½ vecka men de glömt skicka en notification!
Vid det här laget var jag riktigt irriterad, och bad bara om att få pakethelvetet.
Då var jag tvungen att visa ID och självklart(!) så funkade inte mitt svenska eller skol-ID, utan jag var tvungen att hämta mitt pass.
Nu ville jag bara slå ihjäl jänkarfanskapet.
Sagt och gjort, fick lunka tillbaka till lägenheten för att rota fram passet.
Som tur är kunde Brian tänka sig ta en promenad med mig ner, han var också tvungen att fixa nåt på posten.
Så nu kommer bilder upp snart!

Igår vart det dubbel-rep, skola och lite sånt.
Kom hem supertrött efter skolan och hade två timmar innan jag skulle tillbaka ner och spela med Linus och co inför våran Pro Performance på fredag.
Låg och tittade lite på South Park och låg i någon slags dvala för att sedan ta mig ner till skolan.
Repade, "sprang" hem och hade 30min på mig att äta och vila innan vi skulle till Silverlake med Joe och Brian för att repa inför kvällens show.

Efter repet begav vi oss ner till Sunset Strip och till Cat Club för att sätta upp och dela ut flyers.
Eller ja, jag och Tom stod mest där medans amerikanarna skötte sitt.
Kom hem och somnade vid 1-1½am.

Idag blir det Billy Sheehan konsert med!
Han var basist i Mr Big, som jag börjat lyssna rätt mycket på senaste.
Skall bli sjukt kul, han är en förebild!
Sen blir det vidare till giget.

Måste kila ner till skolan nu, har en underbar (...) dag framför mig, med Jazz uppspelning och så.
Jazz är så sjukt jävla tråkigt att jag bara vill spy på skiten.
Men jag skall lära mig!

2 kommentarer:

  1. stäm dom! vem vet.. du kanske blir mångmiljonär, de finns dom som har vunnit massa pengar för mycket mindre. pappa sa att de var en som stämde en affär för att hon hade snubblat. gissa vad hon snubblade på?.. sin egna dotter :P jänkare asså!

    ta de försiktigt med influensan.

    puss

    SvaraRadera
  2. glömde..

    lycka till på spelningen =)

    puss

    SvaraRadera